BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

07 March 2011

untuk abang..


maafkan saya jika terkasar bahasa dalam text ni...
maafkan saya jika ada yang terluke kerana text ini...
maafkan saya jika yang membaca text ini bukan abang...
kalo lah hidup ni semudah abc, saye takkan cakap macam ni..kalo hidup semudah 123, saye dah lame jadi manusie.....memang saye yang mengelirukan hdp saye sdri..tapi, tader orang tahu ape  yang ader dalam hati saye, knp saye buat..sebab dan munsabab itu hanya saye yang tahu..betul abang cakap, cari lah yang sepadan..dan saye telah mempunyai calon yang saya anggap boleh menerajui hidup saye..tapi sampai satu tahap, saye rase bnde ni nonsesnse..llki yang penah berjanji nak jage saye, nak berdiri dan duduk dgn saye, susah senang same dengan saye, hany mnusie yang boleh berjanji..boleh bercakap, bukan mengaplikasi...abang rase di mane letak duduk hati sayer?permintaan saye tak banyak pun....cume nak jadi manusie...
dan sebenarnye saye tak pernah berharap bahawe abang atau ssape2 yang dah beristeri untuk berkahwen dengan sayer....abang boleh kate apa saje tentang saye, tentang pendapat saye, tentang cara pemikiran saye....tapi inilah sayer.....abang kater, kalo nak jadi manusie, jadi lah....tapi cara dan pengaplikasian tu macam mane..abang sebagai kaunselor abang mesti tahu tentang hati, emosi, perasaan, tindakan dan lain2 hal yang berkaitan dengan manusie....dan abang  mesti tahu yang tindakan tu di ikuti oleh sebab...tindakan saye hari ini bersebab. saye bukan suke2 tuk meminta...tapi saye nak tahu, dpd pihak abg, poligami itu macam mne...
saye tak berharap untuk berpoligami, sebab saye anak dpd hasil poligami..saye thu  peritnye macam mane tak berayah...ade mak pun macam tader..bile atuk dan opah pergi saye hilang tempat bergantung....berkahwen adalah salah satu cara tuk sayer balik ke pangkal jalan...tidak terpesong lebih jauh..menumpang kasih..dan lain2...saya ada mak, dan dia rasenye tak mengambil berat hal saye...saya punye kekasih tapi die anggap saye hanya sebagai toys die...ke mana lagi arah saya?saye semakin dewase tapi saye tak berhala tuju...
kalo abang rase ingin membantu saya, kahwenkan lah saye dengan orang yang betul2 lurus jalannye, yang menerime saye seadanya, yang membawa saye ke mane pun...orang yang abang percaya....saya bukan mintak untuk berkahwen dgn abang..saya mintak maaf kalo permintaan ini berat...abaikan kalo abang rase keputusan dan tindakan saya salah...

0 comments: