BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

24 April 2009

rahsia hati aku..shhyyy rahsia kiter je tau..!

Sungguh aku tak pernah tipu..aku cinta dia..perasaan yang berputik buat perasaan aku dibunuh..aku cemburu, biler dier rapat dengan yang lain. Aku benci pada dier yang tak pernah paham perasaan aku… Apa yang perlu aku buat lagi supaya dia paham yang aku cintakan dier.. aku tk tipu sungguh aku dah jatuh hati dengan dier.. hanya dier yang memenuhi ruang hati aku skang ni. Hanya dier bisa buat aku tersenyum riang… hanya dia yang akan buat aku jadi wanita penurut. Sungguh cinta ini bisa buat aku jadi yang terbaik untuk dier.. aku tau dier bukan yang terbaik tetapi aku cintakan dier.

Biarlah apa orang nak cakap, yang penting hati aku dah suke. Biarlah orang tak tau yang aku sungguh cinta kan dier.. biarlah orang sangka aku hanya bermain untuk mendapatkan dier..biarlah semue orang kata cinta aku pada dier hanya mainan perasaan aku. biarlah, aku tak kisah. Yang aku kisahkan, aku nak kat dia. Aku nakkan cinta dier, aku nak jadi kekasih dier. Aku nak aku dan dier punya kenangan yang terindah.. sungguh, kalo dulu aku ader cinta lain tapi, aku tau semue perasaan tu dah hilang ditelan masa. Yang aku tau aku suker dier. Aku sayangkan dier dan aku nak kat dier.

Adakah dier jugak macam aku ataupun dier dah ader pilihan hati. Atau pun dier cumer anggap aku sebagai kawan. Seseorang yang hanya boleh dianggap kawan jauh, yang hanya boleh berbincang pasal isu2 semasa.

Aku cinta die, hati ini macam terguris kalau ader yang bercakap yang dier sukerkan orang lain.. sekali lagi perasaan ini memakan diri aku. sekali lagi, aku jadi pengemis cinta yang tak pasti. Kalau dulu aku mengemis cinta Rashid tapi sekarang die ryang jadi taruhan hati. Dier tak bisa buat aku bedebar tapi dier bisa buat aku bersedih dan menangis cemburu.

Aku akan serahkan hidup aku dalam dakapan dier, kalau benar dier cintakan aku. aku tahu aku tak layak, tapi aku cume mahu sedikit ruang, supaya aku boleh bernafas dalam cinta dan kasih dier. Mungkin dulu aku manusia yang tak punyer hati perut, tapi sungguh aku sanggup lakukan apa saja untuk die.

Die la yang bertakhta jauh disudut hati aku yang paling dalam, m???i…. Sungguh cinta aku bukan mainan. Kasih aku bukan perjudian tapi aku sanggup gadaikan diri aku untuk kau.. sungguh aku cinta kau.

0 comments: